اهواز؛

درخشش بانوان شمشیرباز خوزستانی در پیکارهای کشوری

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان از موفقیت بانوان شمشیرباز خوزستانی در اولین دوره مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور به سه نشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید لطیف قارونی، دبیر هیات شمشیربازی استان گفت: نخستین دوره مسابقات بانوان پیشکسوت کشور، دوشنبه (ششم دی‌ماه) در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه در سالن شهید کلاهدوز تهران به انجام رسید.

وی بیان کرد: این رقابت‎ها با شرکت ورزشکاران استان‎های تهران، البرز، کرمانشاه، خراسان، آذربایجان شرقی و خوزستان در سه رده سنی 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 60 سال به بالا برگزار شد.

قارونی افزود: پروین اسحاقی در رده سنی 50 تا 59 سال اسلحه اپه، فرزانه صراف در رده سنی 50 تا 59 سال اسلحه فلوره و زهره سلیمانی در رده سنی 60 تا 69 سال همین اسلحه، اعضای تیم استان در این پیکارها را تشکیل دادند.

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان اظهار داشت: در پایان این رقابت‎ها، زهره سلیمانی در رده سنی 60 تا 69 سال  و فرزانه صراف در رده سنی 50 تا 59 سال موفق شدند به ترتیب نشان‎ نقره و برنز رقابت‎ها را در اسلحه فلوره کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروین اسحاقی در رشته اپه و در رده سنی 50 تا 59 سال تیم خوزستان یک مدال برنز از این رقابت‎ها کسب نمود.

سید لطیف قارونی اذعان داشت: قرار بود سهیلا لطیفی نیز در رده سنی 50 تا 59 سال اسلحه اپه، تیم استان را همراهی کند که به دلیل شرکت در مراسم فوت برادر خود نتوانست در مسابقات شرکت کند.

وی اظهار کرد: تیم خوزستان به سرپرستی فلور حقیقت در این مسابقات شرکت کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار