بانوان شمشیرباز اصفهانی در مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان، با کسب عنوان نخست در رده تیمی خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مریم آچاک اظهار کرد: در مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان بزرگسال کشور که در اسلحه اپه به میزبانی تهران برگزار شد، اصفهان در رده تیمی به مقام نخست دست یافت.

وی افزود: 4 بانوی شمشیرباز از استان اصفهان؛ اعظم بختی، سمیرا سید حسینی، مرضیه رضایی و مهسان ایوبی موفق به کسب سکوی نخست و عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شدند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: امیدوار بودیم در انفرادی نیز مقام اول، دومی و یا سومی داشته باشیم که این اتفاق نیفتاد اما بازیکنان در تیمی جبران کردند و به قهرمانی رسیدند.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی بانوان در دو بخش اسلحه فلوره و سابر به دلیل تداخل زمانی با رقابت‌های لیگ برتر، به ماه آینده موکول شده است.

آچاک اظهار داشت: پنجشنبه همین هفته رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی بانوان در تهران، در سه بخش اسلحه اپه، فلوره و سابر برگزار می‌شود که از استان اصفهان در هر رشته 5 نفر حضور پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: در مسابقات لیگ برتر، شمشیربازان جوان ما می‌توانند با کسب تجربه بیشتر؛ قهرمانی‌هایی را برای آینده این رشته در اصفهان رقم بزنند چراکه هر چه در این سطح از رقابت‌ها شرکت داشته باشند، بر تجاربشان افزوده می‌شود تا بعدها به یک نتیجه ایده‌آل برسند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: البته در اسلحه اپه نسبت به دو رشته دیگر شانسمان برای قهرمانی بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: با داشتن اسپانسر خوب دو، سه سال در لیگ برتر اول بودیم، اگر هم‌اکنون نیز اسپانسر قوی داشته باشیم با شرکت دادن تعداد بیشتری بازیکن در این مسابقات می‌توانیم شانس مقام‌آوری‌مان را بالا ببریم.    



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.