سیستم مکانیزه کنترل ترافیک شهری توسط شهرداری آبادان راه‌اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهبازی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در نشست شورای ترافیک شهرستان گفت: امیدواریم با همت شهرداری آبادان مرکز مکانیزه ترافیک شهری آبادان هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

عزیزاله شهبازی افزود: در مورد اصلاح معابر نیز، میادین و خیابان‌ها باید به‌روز شده و از اشکال جدیدتر بهره ببرند، باید در این خصوص یک مصوبه کلی داشته باشیم که  از تبعات اجتماعی این تغییرات نیز جلوگیری شود تا بتوانیم در سایر موارد پاسخگوی مردم باشیم.

وی گفت: از سازمان تاکسیرانی می‌خواهیم که تاکسی‌داران آبادان را ساماندهی کرده و از تعدد اقشار مختلف در این حوزه جلوگیری به عمل آید چرا که در این بین کسانی هستند که کاسب و یا کارمند هستند و فقط به‌صورت تک‌سرنشین و دربستی در خطوط تردد دارند.

معاون استاندار خوزستان افزود: سیستم بازرسی تاکسیرانی باید فعال شود و اداره اماکن نیز باید در این خصوص یاری‌رسان تاکسیرانی شود.

شهبازی گفت: بحث اعمال قانون توسط پلیس نیز باید دنبال شود و اگر تابلوهایی بر روی اصول و قوانینی نصب شده، باید از آنها پیروی شود و با افراد و خودروهای متخلف نیز برخورد قانونی شود.

وی یادآور شد: در موضوع ساماندهی دست‌فروشان نیز، اگر شهرداری نمی‌تواند در این خصوص اقدامی صورت داده و ماده 55 را عملیاتی سازد، طی جلساتی با گروه‌های مختلف یک کار جمعی را صورت داده تا تعرض و بی‌حرمتی به مأموران شهرداری و دست‌فروشان صورت نگیرد چرا که دست‌فروشان نیز از این راه امرار معاش می‌کنند و آنها نیز فرزندنا همین آب‌وخاک هستند که از راهی حلال در حال کسب هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزود: در خصوص ماشین‌های حامل سوخت نیز اداره شهر در دست شهرداری است و این ارگان به‌عنوان محور باید در پای کار باشد و مکانی را تعبیه کرده تا این خودروها در خارج از شهر ساماندهی شوند، چنانچه از تردد این خودروها به شهروندان آبادانی گزندی وارد شود، کلیه امور آن متوجه شهرداری و سایر ارگان‌های مرتبط همچون شرکت پالایش و پخش خواهد بود.

شهبازی گفت: هرگونه جابه‌جایی در خیابان‌های سطح شهر آبادان، در شورای ترافیک مطرح و با نیروی انتظامی نیز هماهنگی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.