بازارچه دوم بانوان آبادان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهبازی فرماندار آبادان در نشست با اعضای کمیسیون بانوان شهرستان آبادان گفت: بازارچه دوم بانوان به منظور حضور بیشتر زنان این شهرستان در حوزه هنر و اقتصاد افتتاح می شود.

عزیزاله شهبازی  با اشاره به اینکه نشست های بانوان مبنایی برای انجام حرکت های مهم است، افزود: بانوان آبادان با اتحاد و همبستگی می توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وی گفت: فعالیت گسترده بانوان در موسسات مردم نهاد، بازارچه بانوان، خانه بانوان و عرصه رسانه ای نشان دهنده سیاست استمراری دولت تدبیر و امید در جهت حضور موثر و گسترده بانوان در سطح اجتماع است.

فرماندار آبادان افزود: دستگاه ها و مدیران اجرایی در پروژه های تعریف شده به طور حتم موضوع حضور بانوان را مد نظر دارند.

شهبازی با اشاره به اهمیت شهرهای جنوب غرب استان (آبادان و خرمشهر) برای دولت تدبیر و امید، گفت: سفرهای متعدد وزرا و مدیران کشوری به این منطقه نشان از اهمیت بخشی دولت به این نقطه از کشورمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور حداکثری و چشمگیر بانوان در فعالیتهای جمعی خانه بانوان این شهرستان شد و افزود: راهبرد ما حضور حداکثری بانوان در سطح جامعه است.

 شهبازی گفت: برای حمایت از این حضور، بازارچه دوم بانوادن نیز مکان یابی شده که امید می رود امسال به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات و نشست های بانوان به صورت مستمر افزود: فرمانداری آبادان به طور قطع به عنوان نماینده حاکمیتی دولت در منطقه از هر گونه اقدام مثبت بانوان که در جهت پویایی و شکوفایی جامعه انجام می شود، با جدیت حمایت می کند.

شهبازی ابراز امیدواری کرد، بانوان آبادان در حوزه های مختلف همچون کانون وکلا، هیئت علمی دانشگاه و حقوق شهروندی حضور خود را بیش از پیش نشان دهند.

فرماندار آبادان در خصوص انتخاب مدیریت جدید آموزش و پرورش از میان بانوان نیز گفت: فرد انتخاب شده، بانویی تحصیلکرده و مناسبی است که از سوی دولت روحانی انتخاب و حکم خود را دریافت کرده است، انتظار داریم بانوان آبادانی با همراهی و همگرایی، وی را یاری کرده تا بتواند نقش خود را در این عرصه مهم به خوبی ایفا کند.

در پایان این نشست افزود: نظام جمهوری اسلامی، ثانیه ای را برای خدمت به مردم جا نخواهد گذاشت، استحقاق مردم آبادان بیشتر از اینهاست و انتظار می رود با توجه به وجود سه نماینده مردم در مجلس و وجود سازمان منطقه ی آزاد اروند، بنادر، گمرکات و غیره بیش از این مردم از امکانات برخوردار شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.