تاسیس موزه آثار امام خمینی رحمة الله علیه در تبریز تاسیس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهردار تبریز در گفت و گو با خبرنگاران از ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در این شهر خبر داد و گفت: این موزه ارزشمند، مهم‌ترین شاخص انقلابی و اسلامی در برنامه های گردشگری تبریز 2018 است.
نجفی گفت: این موزه از برنامه های ویژه شهرداری در تقویت شاخص‌های اسلامی گردشگری تبریز 2018 است که با هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم، به نتیجه رسیده و به زودی عملیاتی می شود.
وی اظهار کرد: این موزه، محتوای ارزنده‌ای از آثار، اندیشه‌ها و مکتوبات امام راحل بوده و از نظر جذابیت‌های محتوایی و پژوهشی، نفیس و ماندگار است.
شهردار تبریز یادآوری کرد: تبریز به تعبیر رهبر معظم انقلاب همواره موقعیت‌شناس بوده و در پرشورترین دوره‌های مبارزاتی، با قیام خونین 29 بهمن 56، پشتیبان رهبری امام(ه) بوده است، بنابراین موزه آثار امام خمینی(ره)، موید ارتباط تاریخی و قلبی این شهر با اندیشه‌‌های جاودان پیر جماران خواهد بود.
نجفی ادامه داد: موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز، پس از موزه‌هایی که در شهرهای خمین و تهران ایجاد شده، سومین موزه مرتبط با آثار و اندیشه‌های ایشان است.
وی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های به عمل آمده، پیش‌بینی‌های لازم برای ثبت رسمی این موزه در حال پیگیری است و در آینده‌ای نزدیک، موزه‌ فاخر دیگری به مجموعه جذابیت‌های تاریخی و انقلابی شهر تبریز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.