هاشمی نسب گفت: بازیکنان سیاه جامگان اگر مشکل مالی دارند باید آن را در بیرون از زمین فوتبال چال کرده و برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد جدایی بازیکنان تیم سیاه جامگان در نیم فصل بیان کرد: زمانی که بازیکنی تصمیم به جدایی از تیمی را داشته باشد، نمی توان وی را به زور در آن تیم حفظ کرد. زمانی که راه حلی برای جلوگیری از جدایی بازیکن تاثیرگذار وجود نداشته باشد یک مربی به اجبار از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش استفاده می کند.

وی درباره مشکلات مالی تیم سیاه جامگان و اعتراض برخی بازیکنان به پرداخت نشدن مطالبات مالی شان افزود: باید بگویم خوشبخانه یا متاسفانه در بیشتر تیم های دوران فوتبالم با مشکلات متعدد مالی مواجه بوده ام اما این موارد به مدیریت باشگاه مربوط می شود.

سرپرست تیم سیاه جامگان ادامه داد: به دنبال بازیکنانی هستیم که بدون دغدغه فکری برای موفقیت سیاه جامگان تلاش کنند یا اگر مشکلی هم دارند آن را در زمان ورود به زمین چال کنند. به دنبال بازیکنانی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی برای موفقیت سیاه جامگان از جان مایه بگذارند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم حضورم در این تیم مثبت واقع شود و ان شاءالله در پایان فصل نزد خدا و صاحبان اصلی سیاه جامگان که هواداران آن هستند سربلند باشم.

هاشمی نسب یاد آور شد: واقعا قصد بازگشت به دنیای فوتبال را نداشتم و در کنار فوتبال از آن لذت می‌بردم. با این حال زمانی که خداداد عزیزی از من خواست به مشهد بروم و کمکش کنم نتوانستم به او «نه» بگویم. او رفیقم است و من هم نمی‌توانم وقتی رفیقم چیزی از من بخواهد، پاسخ منفی بدهم.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان تصریح کرد: خداداد همواره در تیم هایی سرمربی گری که مشکلات شدید مالی داشته اند. با این حال توانسته گره ای از مشکلات این تیم ها باز کند. وی همیشه دنبال انجام کارهای سخت است چراکه عاشق  فوتبال و خدمت به جوانان این رشته است. مربی گری در فوتبال ما ریسک بزرگی محسوب می شود اما نباید از انجام کارهای بزرگ ترس داشت. امیدوارم تجربیات دوران فوتبالی کادرفنی سیاه جامگان در اختیار بازیکنان قرار گیرد تا به اهداف خود در این تیم دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار