سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: از روزی که کارمان را شروع کردیم "ترائوره" در تمرینات تیم شرکت نکرده است.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت موسی ترائوره بازیکن آفریقایی این تیم گفت: اگر شما این بازیکن را دیدید ما هم او را دیدیم از روزی که کارمان را شروع کردیم او در تمرینات تیم شرکت نکرده است.

سرپرست تیم سیاه جامگان درباره حضور نکیسا در تمرینات این تیم عنوان کرد: از وضعیت نیما نکیسا اطلاع چندانی ندارم اما تا آنجایی که اطلاع دارم با مسئولان باشگاه نشستی برگزار کرده و به زودی در تمرینات تیم شرکت می کند.

وی درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد:از هفته گذشته تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر به صورت جدی آغاز شده است بر همین اساس فردا یک دیدار دوستانه ای را با تیم دانش و ورزش که هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان فعالیت دارد برگزار می کنیم تا تیم برای حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم آماده شود.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درمورد جدایی برخی بازیکنان شاخص سیاه جامگان بیان کرد: همانطور که خداداد اعلام کرد هر بازیکنی که دلش با تیم سیاه جامگان نیست می تواند قراردادش را با باشگاه فسخ و از این تیم جدا شود امیدوارم هر جا رفته‌اند موفق باشند. بعد از بازی با پرسپولیس خداداد به همه گفت هر شخصی دوست دارد می‌تواند برود. برخی‌ها خودشان جدا شدند و برخی‌ها هم با نظر کادر فنی رفتند.

هاشمی نسب در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به بضاعتی که داریم در لیگ شرکت می کنیم،در ایران بین بازیکنان از لحاظ فنی فاصله چندانی وجود ندارد و تنها 2 لژیونر وجود دارند که از توانایی فنی بالایی برخوردار هستند و جوانانی که در تیم ما حضور دارند به 3 الی 4 ماه زمان نیاز دارند تا با تیم هماهنگ شوند. متاسفانه بازیکنان ما از تمرکز کافی در زمان مسابقه برخوردار نیستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار