همایش بصیرت ۹ دی با حضور دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان اردبیل در محل سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس کل دادگستری استان اردبیل در همایش بصیرت در اردبیل گفت: ملت ایران انقلابی و ارزشی بودن خود را در حماسه 9 دی ماه نشان دادند و با بصیرت و ولایتمداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در واقع این حماسه را ملت ایران بازآفریدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی با اشاره به‌ این‌که حماسه 9 دی ماه برای همیشه در تاریخ ملت ایران جاویدان می‌ماند، افزود: در این حماسه همه مردم ایران به خوبی متوجه شدند که دشمنان و استکبار جهانی چه نقشه‌ها و توطئه‌هایی در سر دارند، با درایتهای مقام معظم رهبری و ملت ایران نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و این حماسه توسط ملت ایران به وقوع پیوست.

وی گفت: عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات درصدد بودند تفرقه در جامعه راه بیندازند که با هوشیاری ملت ایران دشمنان و استکبار جهانی مایوس شدند و پس از شفاف‌گری ملت ایران وقتی دشمنان بهانه دیگری نداشتند، اعتقادت ملت ایران را زیرسئوال بردند که این توطئه نیز با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام قاصدی بیان کرد:‌ ایثارگری‌ها و رشادتهای بسیار زیادی در حماسه 9 دی ماه رقم خورد که به طور حتم این دستاوردها جاویدان می‌ماند و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی رسالت خطیر برای ماست.

وی افزود: عده‌ای آشوبگر در جریان فتنه 88 درصدد زیرسئوال بردن اعتقادات و برخی اقدامات بودند که ملت ایران با هوشیاری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نابود ساختند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، روز ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.