معاون شهردار تهران گفت: صحبت های مطرح شده از سوی یکی از اعضای شورا مبنی بر دخالت شهرداری در عزل و انتصاب فرمانده راهنمایی و رانندگی، کذب است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در سیصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر در خصوص دخالت شهردار تهران در عزل و انتصاب یکی از فرماندهان راهور تهران بزرگ، اظهار داشت: همان گونه که سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا اعلام کرد، شهرداری تهران هیچ گونه دخالتی در این ماجرا نداشته است.

وی افزود: سخنگوی ناجا از اظهارات اعضای شورا اظهار ناراحتی و تأسف کرد و این خبر را کاملا تکذیب کرد و بنده نیز این ماجرا را به کل تکذیب می کنم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم خبر مطرح شده را تکذیب کرده است، گفت: برای توسعه حمل و نقل عمومی نباید به مشکلات اضافه کنیم.

امانی با تأکید بر اینکه به دنبال افزایش ظرفیت اتوبوس رانی هستیم، یادآور شد: در بودجه سال ۹۵، ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه اتوبوس در نظر گرفته بودیم، اما با کمی اصلاح به ۲۴۰ میلیارد افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه به زودی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این اتوبوس ها را در چند نوبت وارد شهر تهران می کنیم، گفت: قرار است دیگر اتوبوس خریداری نکنیم و بخش خصوصی را در این قضیه وارد کنیم.

معاون شهردار تهران با تأکید بر این که دولت در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی، سهم ۸۲ و نیم درصدی دارد، گفت: از سال ۹۰ شهرداری تهران خود کل بودجه را پرداخت کرده است.

امانی با اشاره به شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری افزود: بر اساس درخواست ما تاکنون این شماره گذاری انجام نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص شماره گذاری، وزارت صنعت به پلیس بسیار فشار می آورد، اما پلیس تاکنون زیر بار این موضوع نرفته است.

امانی با اشاره به تغییراتی که در خصوص خط ۶ مترو به وجود آمده است، تأکید کرد: متخصصان در این خصوص اقداماتی انجام داده اند و این خط در بعضی از ایستگاه های ۱۰ متری تغییر مسیر خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار