چطور شد که ایران پس از 17 سال بار دیگر می تواند میزبان رویداد مهمی چون رقابت های جهانی کشتی باشد!

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهاردهمین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی در حالی با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش برگزار شد که این نشست یک مصوبه مهم و در عین حال رویایی داشت. 

به دنبال پیشنهاد فدراسیون ایران به اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر طرح برگزاری مشارکتی رقابت های بین المللی ، و موافقت مسئولان uww موضوع میزبانی مشترک ایران با یکی از کشورها براي پذيرش رقابت های جهانی سال 2019 میلادی در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی مطرح شد تا شاید پس از سال ها بار دیگر ایران میزبان یک رقابت بزرگ از جنس گوش شکسته ها باشد.مسابقاتی که از سال 2002 میلادی بنا به چند دلیل مهم که یکی از آنها برگزاری همزمان رقابت های کشتی زنان و مردان بود به ايران واگذار نمی شد. 

بر هیمن اساس با حمایت مسعود سلطانی فر وزير ورزش و جوانان و تائيد هيأت رئيسه دستور پيگيرى و برنامه ريزى براى اخذ ميزبانى مسابقات كشتى آزاد وفرنگی قهرمانى جهان در سال ٢٠١٩ تصويب شد تا شاید رویای میزبانی این رقابت ها پس از 17 سال محقق شود؟!... 

این در حالی است که اگر با میزبانی ایران موافقت شود مردان کشتی جهان در ایران و زنان در کشور دیگری با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار