مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، از برگزاری نخستین جشنواره‌ی داستان کوتاه قرآنی به مناسبت هفته ی قرآن و عترت خبرداد.

نخستین جشنواره‌ی داستان کوتاه قرآنی در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،  بنابراعلام روابط عمومی اداره ی کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان؛ محمّد رضا علیزاده با اشاره به اینکه این جشنواره به همّت اداره ی  فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان برگزارخواهد شد، هدف از برگزاری این جشنواره را برداشتن گامی درجهت نشر و گسترش تعالیم کلام وحی و عترت پیامبراکرم(ص) دانست.

وی درباره ی محور موضوعات و مضامین این جشنواره گفت: جشنواره ی داستان کوتاه در موضوعات مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی،  فرهنگ ایثار و شهادت، کلیّه ی مفاهیم و موضوعات قرآنی و عترت، امر به معروف و نهی از منکر، سیره ی زندگی رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ، ولایت مداری و مهدویّت، حجاب و عفاف، وحدت مذاهب اسلامی و شخصیّت های قرآنی برگزار می شود. 

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر نویسنده می تواند حداکثر دو اثر برای شرکت در جشنواره ارسال نماید. آثار ارسالی باید حداقل ١٠٠٠ و حداکثر دارای ٣٥٠٠ کلمه باشد و  آخرین مهلت ارسال آثار تا ٢٠ دی است. 

علاقمندان برای شرکت در جشنواره باید فرم درخواست ثبت نام را از سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.kerman.farhang.gov.ir و یا از دبیرخانه جشنواره اداره کل و همچنین از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها دریافت نمایند. 
  
نخستین هفته ی  قرآن و عترت استان کرمان ،  در٣٣رشته ی  هنری، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی  از ١٠ الی ١٦ بهمن امسال برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار