مدیر روابط عمومی فرودگاه ها و ناوبری کشور گفت : وضعیت کنسلی پروازهای ورودی و خروجی دو فرودگاه امام و مهرآباد تا بهبود کامل وضعیت جوی هوا ادامه دارد .

یدالله آقایی مدیر روابط عمومی فرودگاه ها و ناوبری کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت پرواز های کشور اظهار داشت : بر اساس آخرین گزارش ها از مرکز کنترل راه های هوایی، تمامی پروازها باتوجه به اینکه تابع وضعیت فرودگاه های تهران هستند که در حال حاضر  کاهش  دید افقی  و مه آلودگی بر آن ها حاکم است، با مشکلات جدی تاخیر و کنسلی مواجه اند.

وی ادامه داد : براساس آخرین گزارشات دو فرودگاه امام خمینی تهران و مهرآباد  در ساعت 13 روز سه شنبه 7 دی ماه دارای دید افقی زیر 300 متر بوده و تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهای ورودی و خروجی هر دو فرودگاه کنسل شده است .

مدیر روابط عمومی فرودگاه ها و ناوبری کشور  گفت: زمان انجام پروازهای کنسلی مشخص نیست و تا برطرف شدن شرایط بد جوی این وضعیت ادامه دارد.

آقایی در پایان تاکید کرد: بیش از 54 فرودگاه در کشور وجود دارد که وضعیت این 2 فرودگاه در نحوه عملکرد آنها موثر است، بنابراین توصیه می شود هموطنان اطلاعات لازم را از فرودگاه های مبدا پرواز خود دریافت کنند .

 انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار