حماسه 9 دی بیانگر دشمن‌شناسی ملت و درک کامل آنها از اهمیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛تابش امام جمعه بندر امام گفت: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در هر مقطعی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی داشته و دارند.

حجت‌الاسلام محمد تابش  افزود: دشمنان در سال 88  از دو دهه قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که به نحوی بتوانند به ثبات انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در سال 88، عناصر نفوذی خود را فعال کرده بودند، گفت: دشمنان انقلاب، به بهانه انتخابات با به راه انداختن انقلاب‌های رنگی، خواهان تغییر ساختار نظام و یا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

امام جمعه بندر امام افزود: اما با بیداری و آگاهی مردم و با درایت مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد و انتخابات به صورت قانونی برگزار شد و آنها موفق نشدند به مردم سالاری دینی آسیب وارد کنند.

تابش حضور پرشکوه مردم در حماسه 9 دی را بیانگر دشمن‌شناسی مردم و درک کامل اهمیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که دشمن تحت هیچ عنوانی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی افزود: مردم در سال 88 به دلیل کسب آگاهی سیاسی از ماهیت دشمن و ماهیت انتخابات و با لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب و همچنین حساسیت خود نسبت به مقدسات دینی توانستند فتنه دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه بندر امام گفت:دشمن با به راه انداختن جنگ نرم و نفوذ تشکیلاتی خود در داخل و با جذب نخبگان خواهان براندازی نظام است از این رو همه ما باید با انسجام و وحدت و تبعیت از رهبری بتوانیم هر نوع حرکت موذیانه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را بی‌اثر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.