مشکلات آبادان حاصل "بی‌تدبیری‌ها" است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام‌جمعه آبادان گفت: برخی کم‌کاری‌ها از جانب مدیران و مسئولان صورت می‌گیرد که در آبادان بسیار بیشتر از دیگر شهرها بوده که این موضوع از زمان دولت سازندگی تاکنون تداوم داشته است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی ابراهیمی‌پور افزود: برخی کم‌کاری‌ها از جانب مدیران و مسئولان صورت می‌گیرد که در آبادان بسیار بیشتر از دیگر شهرها است.

وی بابیان اینکه این کم‌کارها فقط مربوط به این دولت هم نیست، عنوان کرد: از زمان دولت سازندگی تاکنون این موضوع تداوم داشته است.

امام جمعه آبادان بابیان اینکه بخشی از مدیران در زمان حاضر وارث مشکلات متعدد ناشی از کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها از آن زمان تاکنون هستند، افزود: مشخص است که کم‌کاری‌هایی از زمان سازندگی تاکنون ادامه پیداکرده است.

ابراهیمی‌پور با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی گفت: باید دید که چه چیزی پاشنه آشیل نظام و تهدیدکننده و فاصله‌انداز میان نظام ولایت است و بر روی آن موضوع تمرکز کرد.

امام جمعه آبادان با تأکید بر اینکه 9 دی به معنای رصد و شناسایی دشمن و بستن مواضع نفوذ آن است، اعلام کرد: باید هوشیار باشیم و ببینیم رهبری کجا را هدف قرار داده‌اند و هرکجا که مقام معظم رهبری هشدار دادند در آن نقطه متمرکزشده و دریچه‌های نفوذ را ببندیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.