رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: آبان امسال تعداد 465 واحد صنفی و غیرصنفی ماکو بازرسی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ یحیی کاظمی با اشاره به عملکرد آبان ماه این اداره اظهار داشت: در این رابطه از تعداد 465 واحد صنفی و غیرصنفی بازرسی به عمل آمده که از این تعداد برای 21 واحد به ارزش چهار میلیون و 127 هزار و 750 ریال پرونده تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: علاوه بر آن از تعداد 244 واحد نانوایی بازرسی به عمل آمده که از این تعداد برای پنج واحد به ارزش سه میلیون و 625 هزار و 250 ریال پرونده تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی به اقدامات بخش بازرگانی اشاره کرده و تصریح کرد: در این مدت تعداد کارت پیله وری صادره شده چهار فقره بوده و تعداد هفت فقره کارت پیله وری نیز تمدید شده است و علاوه بر آن، تعداد 16 فقره ثبت آماری صادرات و سه مورد واردات از بازارچه ساری سو انجام شد.

کاظمی بیان کرد: آبان امسال از محل پیمان وارداتی از شهرستان پیرانشهر تعداد 296 فقره ثبت آماری واردات به ارزش دو میلیون و 240 هزار و 716 ریال انجام گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو با اشاره به اینکه در این مدت تعداد درخواست بررسی شده سفارش 55 مورد بوده است افزود: در این باره ردیف تعرفه آنها 108 ردیف بوده و تعداد مجوز صادره ثبت سفارش 173 فقره بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.