در دیدار با عضو شورای عالی انقلاب یمن؛

بروجردی: حمایت ایران از محور مقاومت بر اساس قانون اساسی انجام می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دفاع از تمامی مظلومان عالم به خصوص مسلمانان تصریح شده است.

بروجردی: حمایت ایران از محور مقاومت بر اساس قانون اساسی انجام می‌شودبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار رضوان‌الحیمی عضو شورای عالی انقلاب یمن افزود:‌ ما نیز تاکنون در حمایت از محور مقاومت در برابر دشمنان صهیونیستی - تکفیری - وهابی، از فلسطین و لبنان و سوریه گرفته تا یمن دریغ نکرده‌ایم.

وی در ابتدای این دیدار با تبریک پیروزی‌های اخیر مجاهدان یمنی در جنگ نابرابر در مقابل دشمن سعودی - آمریکایی - صهیونیستی و محاصره کامل سیاسی، اقتصادی، نظامی یمن گفت: مقاومت قهرمانانه مردم مظلوم یمن و مجاهدان راه آزادی در برابر ایادی استکباری و صهیونیستی مایه خرسندی امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان است.

بروجردی ادامه داد: بر اساس وعده و سنت الهی تردیدی بر پیروزی ملت مظلوم یمن در این غائله که توسط دشمنان اسلام و قرآن برپا شده است وجود ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که تاکنون با کمک‌های بشردوستانه خود از ملت مظلوم یمن به صورت سیاسی و معنوی پشتیبانی کرده و به درمان مجروحان شتافته است، همچنان به کمک‌های خود ادامه خواهد داد و مجلس شورای اسلامی نیز از این روند حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان این دیدار گفت: امیدوارم به زودی شاهد جشن پیروزی ملت ستمدیده یمن بر دشمنان باشیم.

**قدردانی ملت، مجلس و دولت یمن از رهبر معظم انقلاب

رضوان‌الحیمی عضو شورای عالی انقلاب یمن در همین دیدار گفت: آمده‌ایم تا پیام قدردانی ملت، مجلس و دولت نجات ملی یمن را از مقام معظم رهبری، ملت و دولت ایران به خاطر حمایت‌های همه جانبه خود اعلام کنیم.

وی در ادامه افزود: ملت و مجاهدان یمنی با وجود بمباران گسترده و محاصره کامل سیاسی - نظامی - اقتصادی خود توسط مزدوران سعودی - آمریکایی - صهیونیستی، هرگز در مقابل آنان سر خم نخواهد کرد و تسلیم نخواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب یمن همچنین گفت: تشکیل دولت نجات ملی و مجلس مردمی یمن گام مهمی در تقویت وحدت و همدلی در میان مردم و مجاهدان یمنی و تداوم مقاومت در برابردشمنان است.

وی در پایان این دیدار خواستار تداوم حمایت‌های معنوی ایران از ملت و دولت نجات ملی یمن در عرصه‌های گوناگون و همچنین مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۷ دی ۱۳۹۵
ملت مظلوم درعین حال بعبارتی شیرمردان وزنان یمن به کمک بیشتری موادغذایی نیازدارند.
مردم آمادهد اندکمک کنند مسئولین پیشقدم شوندوواقعیتهارابیشترتبیین وبه مردم بزرگوارایران اسلامی ونوع دوست وعاطفی برسانند.
وقتی کودکان یمنی راکه ازسوئ تغذیه رنج می برندمی بینیم دل هرانسانی به دردمی آید.
خداوندحاکمین آل سعودوامثالهم رالعنت کند.
آخرین اخبار