یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر و تلاشگر استان صبح امروز با حضور نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.

صفرزاده در این مراسم با بیان اینکه دولت مصمم به حمایت از بخش خصوصی و بویژه کارآفرینان است افزود: در استان نیز حمایت از تلاشگران و کارآفرینان جزو برنامه های اساسی مدیریت ارشد استان و مدیران اجرایی است و امیدواریم با این حمایت ها بتوانیم در جهت فعال سازی هرچه بیشتر واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین اشتغالزایی جوانان گام برداریم.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رشد اقتصادی مثبت در کشور و استان بودیم نیز افزود: خوشبختانه امروز فضا برای ترقی، پیشرفت، شکوفایی و همچنین توسعه صادرات غیرنفتی در استان فراهم است که لازم است از این فضای موجود به بهترین شکل ممکن در جهت ارتقای شاخص های توسعه، کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری در استان استفاده کنیم تا جوانان ما مجبور نباشند برای یافتن شغل استان را ترک کنند.

معاون استاندار تاکید کرد: از کارآفرینان و تلاشگران بخش خصوصی در استان نیز انتظار داریم همچون همیشه با اراده ای قوی تر و منسجم تر نسبت به توسعه فعالیت های خود اقدام کنند چرا که دستیابی به توسعه و رونق اقتصادی بدون مشارکت بخش خصوصی امکانپذیر نخواهد بود و دولت در این مسیر نیازمند همراهی بخش خصوصی است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از کارآفرینان برتر، تلاشگر و همچنین تعدادی از فعالان رسانه ای برتر در عرصه کارآفرینی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.