محسن رضایی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این روز را به تمامی پیروان ادیان الهی به‌ ویژه مسیحیان جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) نیز به جهان پرآشوب اشاره و عنوان کرد: گفتگوی بین ادیان می تواند وضعیت نامطلوب کنونی را دگرگون سازد و در پایان آرزوی برقراری صلح و ثبات در تمامی نقاط جهان و برابری و برادری میان پیروان همه ادیان الهی را کرد.

وی نوشت:
"جهان پرآشوب ما نیازمند حضور جدی تر ادیان است. بخش بزرگی از آلام و مصائب بشری نظیر نسل‌کشیها، قتل‌عام‌ها و کشتارها، نژادپرستیها و بیعدالتیها، ریشۀ فرهنگی و اخلاق دارند. گفتگوی بین ادیان میتواند وضعیت نامطلوب کنونی را دگرگون سازند. بدون شک اگر روح و ایمان مسیحیت و تعالیم خداوند در وجود حاکمان غرب متبلور میشد میتوانستیم شاهد جهانی امن‌تر، باثبات‌تر و اخلاقیتر باشیم. آمدن حضرت مسیح در کنار حضرت ولیعصر در آخرالزمان بیانگر همین مطلب است. با آرزوی برقراری صلح و ثبات در تمامی نقاط جهان و برابری و برادری میان پیروان همه ادیان الهی، میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر دوستیها و همچنین آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی را به‌ تمامی پیروان ادیان الهی و به‌ویژه مسیحیان جهان تبریک عرض مینمایم."

جهان پرآشوب ما نیازمند حضور جدی‌تر ادیان است+ اینستاپست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار