محسن رضایی:

برجام مثل گلوله برفی است که روز به روز در حال آب شدن است+اینستاپست

محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به بررسی تحولات منطقه پس از ترور سفیر روسیه در ترکیه و جلسات هماهنگی ایران، روسیه و ترکیه در موضوع سوریه پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که چهارشنبه شب اول دیماه   1395در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور یافته بود بخشی از مهمترین اظهاراتش در این گفتگو را که در خصوص مذاکرات سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه، عقب نشینی ترکیه درباره تغییر نظام سیاسی سوریه، تحولات منطقه پس از ترور سفیر روسیه در ترکیه و جلسات هماهنگی ایران، روسیه و ترکیه در موضوع سوریه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی نوشت:
"برجام مثل گلوله برفی است که روز به روز در حال آب شدن است؛ دکتر محسن رضایی در گفت‌وگوی ویژه خبری: یک دیپلمات برجسته روسیه ترور شده و و این بحث حیثیتی برای روسیه است. این کار باعث برهم زدن روابط ترکیه و روسیه می‌شود. هدف اصلی انگلستان از ورود به خلیج فارس کنترل ایران و عربستان است. آزادسازی حلب مانند آزادسازی خرمشهر در ایران بود. بعد از حلب روند فروپاشی تروریست‌ها بیشتر شده است. آزادی حلب از لحاظ سیاسی یک پیروزی برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. برجام مثل گلوله برفی است که روز به روز در حال آب شدن است؛ اقدامات دولت کافی نیست."

برجام مثل گلوله برفی است که روز به روز در حال آب شدن است؛

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار