9 دی یعنی ورود به صحنه و فرصت ندادن برای تکرار اشتباه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: ۹ دی یعنی ورود به صحنه و فرصت ندادن برای انجام و یا تکرار اشتباهات دیگر و نگهبانی از نظام در تمامی صحنه ها است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور شب گذشته در جلسه هماهنگی برگزاری آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل فرمانداری آبادان افزود: سالهای بعد برای ما روشن می شود که در پشت پرده  ۹ دی چه اتفاق عظیم مردمی رخ داده است.

وی با اشاره به پیچیدگی های عمیق فتنه ۸۸ گفت: باید این واقعیت را بدانیم که اهل فتنه تنها یک جناح سیاسی در درون نظام نبود، برخی ها از بر زبان آوردن نام فتنه هم  واهمه دارند، در این فتنه عده ای یک جریان عمیقی را در خارج از این مرزها طراحی و مهره هایی را در درون نظام پیدا کردند که این مهره ها یا بصیرت و دقت نداشتند و یا اینکه چهره دیگری داشتند که اکنون آشکار شده است.

امام جمعه آبادان افزود: مردم نشان دادند که هیچگاه اساس نظام، انقلاب، آرمانها و اهداف بلند کشورشان و هویت ملی و دینی شان را فدای هیچ کسی نمی کنند و با هیچ کسی تعارف ندارند، آنچه برایشان مهم است آنکه اساس این نظام، انقلاب، ارزشها و آرمانهای امام و شهدا بایستی حفظ شود، البته انتقاد نیز دارند و خیلی هم خوب انتقاد می کنند و انتقاداتشان نیز به جا است.

حجت اسلام ابراهیمی پور گفت: یکی از انتقادات بسیار به جا و درست مردم به مجموعه مدیران بحث کمبودها و کم کاریهایی است که از ناحیه بخشی از مدیران و مسئولان صورت می گیرد که در آبادان این کم کاریها خیلی بیشتر از جاهای دیگر است و البته مربوطه به این دولت هم نیست بلکه از زمان سازندگی تاکنون ادامه دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: برای به روز رسانی ۹ دی باید دید که چه چیزی پاشنه آشیل نظام و تهدید کننده و فاصله انداز میان نظام و و لایت است برویم و بر روی آن کار کنیم، یعنی اگر موضوع بیکاری است برویم و چرخه کارخانه ای را به جریان بندازیم تا جوانی به سر کار برود و از این طریق با نظام پیوند بخورد و جوان به دلیل مشکلات زندگی اش در چالش های مختلف قرار نگیرد.

امام جمعه آبادان در ادامه بر حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولان آبادان برای شرکت در ویژه برنامه ای که پنجشنبه ۹ دی ماه جاری ساعت ۱۰ در محل حسینیه ثارالله برگزار می شود تاکید کرد و گفت:  ما در سال۵۷ با انقلابمان شاه را ازکشور بیرون کردیم و با امام عزیزمان بیعت بستیم اما در ۹ دی فریادمان آنست که اگر ۵۷ بودیم اکنون هستیم و این یعنی اعلام بودن پای انقلاب و آماده ایم تاتمام هستیمان را پای انقلاب و آرمانهای اماممان در هر لحظه و در هر صحنه بریزیم  و این حضور با معناست.

تهیه و نصب بنرهای حاوی پیامهای رهبری در مورد ۹ دی، بر پایی شب شعر عربی و فارسی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در سطح مدارس و دانشگاهها، برپایی نمایشگاه پوستر در حاشیه آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله و برگزاری مسابقه ای که از سوی شورای هماهنگی استان تهیه و ارائه شده، به عنوان برخی برنامه های قابل اجرا برای این ایام ویژه نام برده و مصوب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.