رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: شخصی که از طریق ایمیل اقدام به تهدید رقیب کاری می‌نمود به دام ماموران پلیس فتا استان کرمانشاه افتاد.

از رقابت شغلی تا تهدید در فضای مجازیبه گزارش دنیا ارتباطات فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ ‌علی کریمی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس فتا گفت: در پی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا و طرح شكایت بیان داشت که شخصی ناشناس با استفاده از ایمیل اقدام به  مزاحمت وتهدید ایشان نموده و پس از تغییر محل کار نیز تهدیدات ادامه داشته، لذا به منظور  شناسایی عامل یا عاملان مزاحمت مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل نمودند.
 
سرهنگ کریمی ادامه داد: متهم که از همكاران شاکی بود در بازجویی‌های فنی كارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی اقرار و هدف از این کار را رقابت شغلی بیان کرد
 
رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: لذا عده‌ای از متخلفان و مجرمین که در فضای مجازی فعالیت می‌نمایند و گمان می‌کنند که اقدامات آنها از دید قانون مخفی می‌ماند هشدار داده می‌شود که این دسته افراد با اقدامات پلیسی شناسایی و تحویل مقام قضایی داده خواهند شد.
 
سرهنگ کریمی در پایان گفت: همچنین از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام نمایند.
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
برچسب ها: شغلی ، تهدید ، کرما نشاه ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار