حضور پلیس فتا در دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فن‌آوری‌های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانی برگزارگردید.

دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانیبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور پلیس فتا در دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فن‌آوری‌های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانی

دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانی از تاریخ 23 الی آذرماه 26 سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزارگردید.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: پلیس فتا خراسان رضوی همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانی در نمایشگاه بین المللی مشهد غرفه ای را برپا نموده كه طی آن كارشناسان در زمینه های تخصصی به سؤالات بازدیدكنندگان پاسخ داده و راهنمایی های لازم را ارائه نمودند.

همچنین تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری در قالب بنر و استند  به نمایش گذاشته شد و جهت آگاه سازی شهروندان بروشو و سی‌دی‌های آموزشی بین بازدیدكنندگان توزیع نمودند.

شایان ذکر است در اختتامیه این نمایشگاه غرفه پلیس فتا در زمینه تخصصی به عنوان غرفه نمونه و برترانتخاب و از زحمات كارشناسان تقدیر گردید.

 
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار