مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان گفت: راهداري امنيت جاده است و راه‌هاي مواصلاتي به ياري راهداران ايمن‌سازي مي‌شوند.

راه‌هاي مواصلاتي استان ايمن‌سازي مي‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد رودباري در بازديد از راهدارخانه رسول‌آباد واقع در محور مواصلاتي همدان بهار از تلاش راهداران، كاركنان و عوامل اجرايي اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان بهار که با فعاليت‌هاي راهداري در خدمت مسافران هستند قدرداني کرد.

رودباري گفت: در خصوص بهبود شرايط راهداران اقداماتي شده و تجهيزات ضروري راهدارخانه‌ها تهيه شده و در اختيار راهداران قرار گرفت.

مدير راه و شهرسازي شهرستان بهار هم ضمن قدرداني از حضور مدير و معاونان اداره کل با ارائه گزارشي از چگونگي انجام وظايف راهداران به ويژه در فصل زمستان پرداخت و گفت: حضور مدير کل و معاون راهداري موجب دلگرمي و انگيزه فعاليت بيشتر راهداران مي‌شود.

مسعود رستمي افزود: دو شريان از شريان‌هاي مهم و پر ترافيک استان شامل محور سنندج و قسمتي از محور کرمانشاه در شهرستان بهار قرار دارد و از محورهاي پرتردد محسوب مي‌شود.

رستمي افزود: اين محور داراي چهار راهدارخانه است که با 32 دستگاه انواع ماشين‌آلات راهداري تجهيز شده‌اند و هنگام بارش برف براي پاکسازي، نمک‌پاشي و ساير کمک‌رساني‌هاي جاده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

وي از خريد 10 هزار تن مخلوط ماسه و نمک خبر داد و افزود: در اين چهار راهدارخانه 55 نيروي اداري، راهدار، راننده ماشين‌آلات سنگين برف‌روبي و نمک‌پاشي آماده خدمات‌رساني به مردم در امر راهداري زمستاني هستند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.