دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: سه شهرستان مرزی تربت جام، خواف و تایباد، سود حاصل از فروش سوخت مرزنشنینان را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد ابراهیم افشاری افزود: در راستای اجرای طرح فروش سوخت مرزنشنینان مبلغ 18 میلیارد و 848 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن 99در روستای خراسان رضوی با نظارت فرمانداران واریز شد.
وی گفت: نخستین مرحله واریز سود به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول طرح در سال جاری به مبلغ یک میلیون ریال به حساب هر یک از سرپرستان 18 هزار و 484 خانوار در شهرستان های مرزی تربت جام ( با 66 روستای مشمول طرح و 10 هزار و 230 خانوار )، تایباد ( با 24 روستا و 5 هزار و 721 خانوار ) و خواف ( با 9 روستا و 2 هزار و 897 خانوار ) واریز شده است
.
افشاری ابراز امیدواری کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و استمرار اجرای طرح تا پایان سال، از محل سود حاصله یک مرحله دیگر نیز به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول طرح واریز شود.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: سال گذشته طی دو مرحله از محل سود حاصله اجرای طرح مذکور مبلغ یک میلیون و 600 هزار ریال به حساب هر یک از سرپرستان خانوارهای مشمول طرح واریز شده است
.
انتهای پیام//آ.ج
برچسب ها: سود ، فروش ، مرزنشینان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.