مهدی پنام تاش درباره حواشی بازی تیمش و نفت امیدیه گفت: اگر به تخلفاتی که در این دیدار رخ داده است رسیدگی نشود، استعفا می دهم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نیم فصل اول لیگ برتر واترپلو در حالی به پایان رسید که در یکی از آخرین دیدارها در استخر 9 دی در تهران، تیم سایپا و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که در این بازی اتفاقاتی رخ داد که برای علاقه مندان این رشته ی بدون حاشیه کمی تعجب برانگیز بود.
داستان از آن جا آغاز شد که دو تیم در ثانیه های پایانی در عدد 6 مساوی می شوند که در نهایت نفت امیدیه با گل برتری بازی را به نفع خود به پایان می برد. حرکات تحریک آمیز از سوی یکی از بازیکنان امیدیه (مهدی دایی تقی) خطاب به سرمربی سایپا باعث می شود وی از کوره در برود و گوی 5 متر کنار استخر را با لگد درون آب بیندازد. 

مهدی پنام تاش سرمربی تیم سایپا درباره این اتفاقات گفت: در ثانیه های پایانی بازی در حالی که با امیدیه مساوی بودیم با دریافت گل برتری شکست خوردیم اما مهدی دایی تقی بازیکن این تیم حرکات توهین آمیزی انجام داد. جای تعجب است دایی تقی سال ها عضو تیم ملی و شاگرد من بوده است. اما این اجازه را به خود می دهد که این گونه رفتار کند. 

سرمربی تیم واترپلوی سایپا تصریح کرد: مهدی دایی تقی سال گذشته یکی از بازیکنان من در تیم نوفلاح بود، اما از آنجاییکه امسال او را برای حضور در تیم سایپا انتخاب نکردم دست به چنین حرکات ناشایستی زد.

وی اظهار داشت: من هم بعد از مشاهده رفتار این بازیکن عصبانی شدم و با لگد گوی 5 متری کنار استخر را به درون آب پرتاب کردم. از کاری که انجام دادم دفاع نمی کنم اما بیشترین دلیل عصبانیتم بی تفاوتی داور نسبت به حرکات توهین آمیز بازیکن امیدیه بود. 

پنام تاش افزود: این اتفاق در برابر چشمان رئیس و دبیر فدراسیون رخ داد. باید کمیته انضباطی تشکیل شود و کسانی که تخلف انجام داده اند، حتی من را تنبیه کنند تا از حواشی احتمالی در آینده جلوگیری شود.
 هفته گذشته نیز در دیدار سایپا و نیروی زمینی ارتش حواشی رخ داد که باعث اخراج سرمربی تیم ارتش شد اما در آن بازی هم ما سکوت کردیم. اگر شرایط به همین منوال پیش برود و هر بار به نوعی شخصیت من زیر سوال رود و مسئولان واکنشی نشان ندهند، به طور حتم از سرمربی گری سایپا استعفا می دهم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Arian Moradi
۱۳:۱۸ ۰۷ دی ۱۳۹۵
اقا مهدی نرو ما دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۲۲:۵۹ ۰۵ دی ۱۳۹۵
دولت کمی به فکر ورزش جوانان باشند
آخرین اخبار