قلعه نویی:

تراکتور شایستگی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد/ ورزش ایران حیاط خلوت برخی ها شده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از شایستگی تیمش برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی خبر داد و گفت: رفیعی از فردا درتمرینات ما حاضر می شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت تهران، گفت: خداراشاکرم که در یک ماراتن به پیروزی رسیدیم. به علی دایی هم تبریک می گویم که تیم خوبی ساخته است.  
 
وی ادامه داد: روزنه‌های تیم نفت را بستیم و آنها در نیمه اول موقعیتی نداشتند. البته از محمدرضا اخباری بابت عملکرد خوبش تشکر می کنم. اجازه بدهید درباره زیبایی‌های بازی امروز حرف بزنم.   دیدید هواداران هر 2 تیم علی دایی را به عنوان نماد فوتبال ایران تشویق کردند. هرچند ما در این بازی پیروز شدیم اما نفتی ها در بازی جام حذفی مقابل استقلال 120 دقیقه بازی کردند و تا حدی خسته بودند. به نظرم بازی امروز 12 امتیاز داشت. این پیروزی در قهرمانی احتمالی ما تاثیرگذار است چراکه توانستیم از سد یک تیم بزرگ بگذریم. اعتقاد دارم برخلاف هفته های ابتدای لیگ، 6 هفته پایانی کیفیت بالایی داشت.
 
قلعه‌نویی در مورد آخرین وضعیت سروش رفیعی هم، افزود: سروش از فردا در تمرینات ما حاضر می‌شود چرا که ما یک بازی مهم مقابل ذوب آهن در جام حذفی داریم و او در این بازی ما را کمک می‌کند.  
 
وی ادامه داد: امیدوارم سلطانی فر در ورزش موفق باشد چراکه متأسفانه ورزش ما حیات خلوت خیلی‌ها شده و وزیر ورزش باید تکلیف این موضوع را روشن کند.  هر یک از مدیران ورزش یک حرف می‌زند. امیدوارم سلطانی‌فر این وضعیت را بهبود بخشد. حالا که توانایی ساخت استادیوم های مجهز نداریم امیدوارم دست کم با کمک وزیر ورزش 20 زمین فوتبال درست شود. سلطانی‌فر به این موضوع رسیدگی کند که چرا تیم های ما باید در زمین گل‌آلود بازی کنند؟  
 
قلعه نویی درمورد شانس قهرمانی تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتور شایستگی بالابردن جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را دارد. برای برد امروز فقط تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم و از فردا باید به فکر ذوب آهن باشیم. خیلی از بازی‌هایی که مساوی کردیم را باید می‌بردیم. به نظرم تراکتورسازی باید بهتر بازی کند تا نتیجه بگیرد. همچنین باید از آجورلو تشکر کنم چراکه یک تنه بار مدیریت تراکتورسازی را به دوش می‌کشد.
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتوزسازی درباره بحث تقویت این تیم در نیم فصل دوم تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم تغییرات زیادی نداریم. شاید لیست خرید خود را با همین 2 بازیکن سربازی که به تراکتور اضافه می شوند ببندیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار