اردبیل؛

مسوولان در خلخال برای مقابله با اعتیاد با یکدیگر تعامل کنند

فرماندار شهرستان خلخال گفت: مسوولان در شهرستان خلخال برای مقابله با اعتیاد با یکدیگر تعامل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون باباییدر جلسه مجمع خیرین صیانت از آسیب دیدگان اعتیاد خلخال افزود: برای تحقق این موضوع بهره گیری از تجربیات نخبگان، اندیشمندان و ریش سفیدان جامعه ضرورت دارد.
وی گفت: مواد مخدر بزرگ ترین معضل اجتماعی و کانون همه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی محسوب شده و حل ریشه ای این معضل نیازمند همت همگانی و همکاری صمیمانه مردم با مسوولان دست اندرکار مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر است.

فرماندار خلخال اظهار کرد: در شرایط فعلی دولت به تنهایی قادر به مقابله با این معضل اجتماعی خطرناک نبوده و برای درمان ریشه ای این معضل بکار گیری ظرفیت خیرین سلامت و همکاری تشکل های مردم نهاد غیردولتی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال ضرورت دارد.

بابایی افزود: تجربه نشان داده که در هر برهه از زمان مسوولان با مردم صادق بوده و با آنها صادقانه سخن گفته اند بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه حل شده و زمانی که مردم به مسوولان بی اعتماد شده اند آسیب های جامعه افزایش یافته است.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

بر اساس آمار 50 درصد از جمعیت زندان خلخال را محکومان پرونده های مواد مخدر تشکیل داده و 25 درصد زندانیان نیز به نوعی از آسیب های ناشی از مواد مخدر از جمله طلاق و یا ناتوانی در پرداخت مهریه به دلیل معتاد بودن در حبس هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.