درویش گفت: مسئولان سازمان لیگ بارها اعلام کرده اند شرایط برگزاری دیدار ماشین سازی- سایپا فراهم نیست با این وجود گویا جان بازیکنان ما ارزشی ندارد که تیم میزبان به انجام این دیدار اصرار می کند.

مدیرعامل سایپا: جان بازیکنان ما ارزش ندارد/ امیدوارم حادثه برخورد قطارهای مسافربری برای تیم سایپا تکرار نشودرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اصرار اعضای تیم ماشین سازی تبریز به برگزاری دیدار این تیم با سایپا گفت: باشگاه سایپا برای برگزاری این دیدار تابع تصمیم سازمان لیگ است. سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از صبح امروز چند مصاحبه مبنی بر این که دیدار  سایپا- ماشین سازی امروز برگزار نمی شود، انجام داده است. بازیکنان ما هم با وجود پرواز به تبریز به دلیل وضعیت نامناسب جوی مجبور شدند شب گذشته به تهران بازگردند.
 
وی افزود: هر زمان سازمان لیگ رسما اعلام کند که باید دیدار ماشین سازی- سایپا برگزار شود، تبعیت می کنیم چراکه برای اعضای تیم بلیت هواپیما و اتوبوس گرفته ایم. قرار است بازیکنان و برخی از اعضای کادرفنی سایپا با هواپیما به تبریز بروند و اعضای کادر تدارکات و همراهان تیم با اتوبوس به این شهر سفر کنند.
 
درویش با اشاره به وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی محل برگزاری دیدار ماشین سازی- سایپا بیان کرد: مسئولان سازمان لیگ تاکید دارند که این بازی امروز برگزار نمی شود. آیا منطقی است  که مسئولان ماشین سازی با علم به این موضوع، شرایط جوی نامناسب تبریز و همچنین در شرایطی که تکلیف برگزاری دیدار در روز دوشنبه مشخص نیست کاورها را از روی زمین ورزشگاه اختصاصی تراکتور جمع کنند؟ به نظر می رسد جان بازیکنان سایپا برای این عزیزان ارزش چندانی ندارد که در هر وضعیتی اصرار به برگزاری بازی دارند. به هر حال امیدوارم حادثه ای مانند برخورد 2 قطارمسافربری در مسیر مشهد- تبریز، برای اعضای تیم سایپا اتفاق نیافتد.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان کرد: با تمام این مسائل برای برگزاری این بازی تابع نظر سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی که مسئولان این سازمان بگیرند را قبول می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار