درویش: رقابت خودروسازان در خارج از فضای فوتبال داغ است/ کوروشی در لیست فروش نیست

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: غیر منطقی است مدافع تاثیرگذار خود را از دست بدهیم و پس از آن دنبال جذب بازیکن جایگزین برویم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت روحی و روانی تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: هرچند حدود شش بازیکن آسیب دیده در تیم ما حضور دارند اما برتری مقابل صنعت نفت سبب شده تا سایپا وضعیت خوبی داشته باشد. بازیکنان ما مصمم و باانگیزه هستند و همین عامل من را به نتیجه گیری در ادامه فصل امیدوار می کند.

وی درمورد دربی سایپا و پیکان تیم های خودروساز پایتخت در هفته چهاردهم و کری مدیران این 2 کارخانه، گفت: این دربی در بیرون از فضای 2 تیم سایپا و پیکان بازار داغ تری دارد. بازیکنان سایپا برای خوب تمام کردن نیم فصل، محکوم به پیروزی در این 2 بازی باقی مانده هستند. اگر پیکان را شکست دهیم تا حد بسیار زیادی از فشار و استرس چند هفته اخیر خارج می شویم و با آرامش بیشتری بازی های خود را ادامه می دهیم.

درویش درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به سیامک کوروشی مدافع سایپا، تصریح کرد: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم. منطقی نیست که بخواهیم سیامک کوروشی که حدود 90 درصد بازی های این فصل برای سایپا به میدان رفته را به تیم دیگری بدهیم و دنبال جذب بازیکن دیگری باشیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطر نشان کرد: بحث مربوط به ورود و خروج بازیکنان در نیم فصل به عهده کادر فنی است اما به احتمال فراوان در آن زمان چند بازیکن به ترکیب سایپا اضافه می شوند. با توجه به 2 بازی حساسی که تا پایان نیم فصل داریم، در حال حاضر چندان نباید درمورد نقل و انتقالات صحبت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار