دومين دوره آزمون المپياد علمی سلول های بنيادی و پزشكی بازساختی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دومين دوره آزمون المپياد علمی سلول‌هاي بنيادی و پزشكی بازساختی کشور در سال تحصيلی 96-1395 با همكاری ادارات كل آموزش و پرورش استان‌های سراسر كشور ، مرکزسنجش وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری ، ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه 8 بهمن 95 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شركت در اين آزمون از روز شنبه 4 دی تا پايان روز چهارشنبه 8 دی 95 فرصت دارند از طريق مراجعه به سامانهhttp://oly.medu.irنسبت به ثبت نام در اين آزمون اقدام کنند.

تمامی دانش آموزان شركت‌كننده در اين المپياد بايد در سال تحصيلی جاری در يكی از پايه های دهم يا سوم متوسطه به تحصيل اشتغال داشته و هيچ گونه وقفه تحصيلی يا ترك تحصيل نداشته باشند. دانش آموزان دارنده مدال های طلا، نقره و برنز ساير المپيادها و برگزيدگان المپياد سلول های بنيادی و پزشكی بازساختی كه در سال تحصيلی 1395 -1394 در دوره آموزشی مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان حضور داشته ­اند در صورت تمايل به شركت در اين المپياد ملزم به شركت در تمامی مراحل مختلف آزمون‌های سال تحصیلی جاری هستند و فقط در صورت موفقيت به مرحله بعدی راه خواهند يافت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.