جمعیت هلال احمر نقش مهمی در حوادث بر عهده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در حوادث بر عهده دارد و خدمت رسانی بی منت مجموعه داوطلبان این جمعیت باعث محبوبیتشان در جامعه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در دیدار با داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان كه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: داوطلبان هلال احمر همواره در مواقع بحرانی و امدادی برای کمک و امدادرسانی به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون هیچ گونه چشمداشتی به خدمات رسانی و امدادگری اقدام می کنند.

وی گفت: جمعيت هلال احمر به عنوان يک نهاد مردمی و خدمتگزار در حساس ترين زمانه و سخت ترين شرايط خدمات حياتی و نجات بخش، خدمات خود را به آحاد مردم ارائه می دهد.

امام جمعه شادگان افزود: اقدامات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف امدادی، قابل تجلیل است و همه افراد باید قدردان تلاش این افراد باشند.

وی گفت: داوطلبان و امدادگران هلال احمر در تمامی شرایط پیشگام در خدمت و امدادرسانی به مردم می باشند و در مقابل افراد جامعه نیز وظیفه دارند که در گرفتاری ها و بحران ها، به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر، دست نیازمندان را گرفته و بازوی نیروهای هلال احمر باشند.

حجت الاسلام شرفی در پایان افزود: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده در نقاط مختلف کشور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.