آبادان ؛

دیدار امام جمعه شادگان با داوطلبان جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر نقش مهمی در حوادث بر عهده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در حوادث بر عهده دارد و خدمت رسانی بی منت مجموعه داوطلبان این جمعیت باعث محبوبیتشان در جامعه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در دیدار با داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان كه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: داوطلبان هلال احمر همواره در مواقع بحرانی و امدادی برای کمک و امدادرسانی به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون هیچ گونه چشمداشتی به خدمات رسانی و امدادگری اقدام می کنند.

وی گفت: جمعيت هلال احمر به عنوان يک نهاد مردمی و خدمتگزار در حساس ترين زمانه و سخت ترين شرايط خدمات حياتی و نجات بخش، خدمات خود را به آحاد مردم ارائه می دهد.

امام جمعه شادگان افزود: اقدامات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف امدادی، قابل تجلیل است و همه افراد باید قدردان تلاش این افراد باشند.

وی گفت: داوطلبان و امدادگران هلال احمر در تمامی شرایط پیشگام در خدمت و امدادرسانی به مردم می باشند و در مقابل افراد جامعه نیز وظیفه دارند که در گرفتاری ها و بحران ها، به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر، دست نیازمندان را گرفته و بازوی نیروهای هلال احمر باشند.

حجت الاسلام شرفی در پایان افزود: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده در نقاط مختلف کشور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.