آبادان ؛

اجرای طرح «یار مهرورز» در ۲ روستای محروم شادگان

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان از اجرای طرح «یار مهرورز» در دو روستای حدبه و گرمه بخش خنافره شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عبدالغنی امیدی ، با اشاره به اجرای طرح توزیع لوازم التحریر رایگان در بین دانش آموزان مناطق محروم این شهرستان گفت: این طرح تحت عنوان «یار مهرورز» در دو روستای حدبه و گرمه بخش خنافره شهرستان شادگان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا توزیع ۲۳۰ بسته نوشت افزار و موادغذایی بین دانش آموزان روستاهای حدبه و گرمه خنافره این شهرستان آغاز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان ضمن اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر برای تمامی فصول سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند، گفت: برای محرومیت زدایی در روستاهای فاقد هر گونه امکانات از جمله خدمات پزشکی نیز تاکنون قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

امیدی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم است، افزود: ترغیب داوطلبان و خیرین به کمک رساندن مستمر به مدارس روستایی و ایجاد فرهنگ‌سازی در راستای کمک به نیازمندان و جلوگیری از ترک تحصیل‌کردن فرزندان این جامعه به علت مشکلات مالی از جمله اهداف این طرح است.

وی گفت: طرح ارمغان مهر با هدف کمک به دانش آموزان کم برخوردار و محروم شهرستان شادگان از سوی این نهاد به اجرا درآمد.

امیدی در پایان ضمن دعوت از همه مردم و خیرین به عضویت در جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان خواستار همکاری آنان در ارائه خدمات داوطلبانه به هم‌نوعان نیازمند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.