بیش از 15 هزار و 881 بسیجی در قالب 970 حلقه صالحین در اردوهای جهادی استان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جباردوستمحمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: هزار و 881 بسیجی در قالب 970 حلقه صالحین در این اردوها شرکت کردند.

دوستمحمدی به برخی فعالیت‌های این بسیجیان در این اردو اشاره کرد و افزود: این بسیجیان در بخش‌های مختلفی مانند اصلاح باغات و جوی‌های کشاورزی، جمع‌آوری محصولات کشاورزی، کمک به دهیاران و کشاورزان همکاری کردند.

وی از اعزام 2 هزار و 296 نفر از بسیجیان نیز در قالب اردوهای سه‌روزه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و تصریح کرد: این بسیجیان با همکاری بسیج دانشجویی، جامعه زنان و نیز بسیج ورزشکاران درزمینه محرومیت‌زدایی و آموزش کشاورزی به کشاورزان کمک کردند.

دوست محمدی از حضور 361 هزار و 335 نفر از دانشجویان در اردوهای جهادی خبر داد و افزود: این دانشجویان در قالب 36 گروه جهادی با تخصص‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، تبلیغی، هنری، ورزشی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این دانشجویان در مدت 10 روزه این اردوهای جهادی، علاوه بر خدمات حوزه تخصصی خود آموزش‌های اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و آسیب‌شناسی را به روستائیان مناطق محروم استان سمنان آموزش دادند.

دوستمحمدی با اشاره به نقش بسیار مهم خیرین درزمینه کمک به مناطق محروم استان افزود: 65 برنامه بازدید خیرین از مناطق محروم باهدف ایجاد انگیزه در جهت مساعدت و کمک بیشتر به محرومیت‌زدایی انجام شد.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار