محمدرضا خانزاده پس از دریافت رضایت نامه از باشگاه سیاه جامگان به دنبال پیوستن به تیم ماشین سازی تبریز است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال هنوز آغاز نشده است، اما گمانه زنی ها در اطراف تیم ها به خصوص سیاه جامگان زیاد شنیده می شود.

تیم سیاه جامگان بعد از تغییر و تحولات در کادر فنی خود و انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی خود تاکنون نتوانسته انتظارات را بر آورده کند و در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این تیم بعد از باخت سنگین مقابل پرسپولیس تکاپوی خود را برای جذب بازیکنان مد نظر خداداد در نیم فصل دوم آغاز کرده است.

در حالی که برخی از بازیکنان شاخص سیاه جامگان در این تیم ناکام بوده اند، تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در یک باشگاه دیگر را در سر می پرورانند. حتی خداداد هم بعد از بازی ضعیف تیمش برابر پرسپولیس به بازیکنان ناراضی چراغ سبز نشان داده است و گفته هر کسی که دلش با سیاه جامگان نیست اجازه جدایی از این تیم را دارد.

محمدرضا خانزاده که در طول فصل جاری یک بار از سیاه جامگان جدا شده و با وساطت برخی از بازیکنان دوباره به تمرینات این تیم بازگشته بود، تصمیم دارد به فرهاد کاظمی سرمربی سابق خود در ماشین سازی ملحق شود.

برهمین اساس خانزاده نیز پس از دریافت رضایت نامه و فسخ قرارداد با باشگاه سیاه جامگان به دنبال پیوستن به تیم ماشین سازی است. حمیدرضا علی عسگری هم پس از جلسه با مسئولان تیم درباره ماندن یا رفتنش از این تیم تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار