سرپرست فدراسیون ژیمناستیک کشور از شرکت تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان و جوانان در مسابقات آسیایی تایلند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شروین اسبقیان از شرکت قدرتمند تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان و جوانان در مسابقات آسیایی تایلند اردیبهشت سال آینده خبر داد و افزود: اردوهای متنوعی برای ملی پوشان در تهران برگزار شده و اردوی متمرکز تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان و جوانان از اسفند شروع خواهد شد تا نمایندگان شایسته ای برای کشورمان در این مسابقات مهم باشند.

وی گفت: تاکنون بیش از 200 هزار ورزشکار در این رشته ورزشی پایه در کشور سازماندهی شده اند و تلاش می شود ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی افزایش یابد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: امسال همچنین جشنواره های متنوع ژیمناستیک با رویکرد مبارزه با موادمخدر در هشت استان کشور برگزار شده است.

اسبقیان اضافه کرد: پس از مسابقات آسیایی تایلند برای شرکت تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان و جوانان در مسابقات جام بازی های آسیا در جاکارتای اندونزی برنامه ریزهای خوبی انجام می گیرد تا تیم های ملی کشورمان با قدرت در آن مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه رنکینگ ژیمناستیک کشور ما در دنیا بالاتر از 50 است، گفت: رشته ژیمناستیک دروازه ورود به هر ورزشی است و آینده بسیار خوبی برای این رشته ورزشی جذاب و پر طرفدار و مدال آور در کشور پیش بینی می شود.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: با مساعدت و دستور وزیر ورزش و جوانان زمینه حضور یکی از مدرسان برجسته دنیا در کشور فراهم شده و در آینده نه چندان دور این مدرس بین المللی مربیان همه استان های کشور را آموزش خواهد داد.

اسبقیان از توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان و معاونان آن به رشته ورزشی ژیمناستیک خبر داد و بیان کرد: پنج ست کامل وسایل و تجهیزات به روز و استاندارد ورزش ژیمناستیک هم از خارج خریداری شده و به زودی در بین استان های فعال در این رشته ورزشی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همه استان ها در این رشته ورزشی در حال فعالیت هستند اما استان های آذربایجان شرقی ، مازندران ، فارس ، اردبیل ، البرز و اصفهان از جمله استان های پیشرو و فعال در رشته ورزشی ژیمناستیک هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.