معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال تجهیزات ورزشی در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی به نقش موثر فعالیت های ورزشی در تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری اشاره کرد و گفت: توجه به سلامت جسمی و روانی دانش آموزان، لازمه آموزش و پرورش پویا و مترقی است.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است افزود: توجه به فعالیت های آموزشی و پرورشی، زمینه ساز تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی ایران است.

میرزا حسینی به افزایش اعتبارات حوزه تربیت بدنی، سلامت و بهداشت مدارس در سه سال اخیر اشاره کرد و از توزیع بیش از یک میلیار دو 300 میلیون ریال تجهیزات ورزشی در مدارس استان کرمان خبر داد.

وی به نقش موثر آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه نیز اشاره کرد واظهار داشت: در همین راستا کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیاء آنها با حضور اساتید برتر این حوزه در شهرستان ها و مناطق سراسر استان در حال برگزاری است.

میرزا حسینی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء سطح بهداشت مدارس بیش از 700 چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمه سلامت تعمیر و یا ساخته شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجهیزات ، ورزشی ، مدارس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار