رئیس مجلس گفت: بنده به صورت صد درصد موافق تادیه بدهی سازمان تامین اجتماعی طی پنج سال هستم و این پیشنهاد خود بنده بود.

حاجی دلیگانی: رئیس مجلس نمی‌تواند نکات مصوبات را حذف کند/لاریجانی: تادیه بدهی تامین اجتماعی پیشنهاد بنده به کمیسیون تلفیق بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جریان بررسی ماده 13 لایحه برنامه ششم توسعه طی تذکری با استناد به ماده 22 آیین‌نامه داخلی مجلس به عنوان وظایف و اختیارات خطاب به لاریجانی گفت: بنده هرچه در این ماده مطالعه کردم که شما به عنوان رئیس مجلس بتوانید بعضی از نکات مصوبه را حذف کنید، وجود نداشت.

وی ادامه داد: در حالی که در کمیسیون تلفیق در بند 13 این لایحه عنوان نفت خام هم وجود داشت که بعد به دلیل آنکه تامین اجتماعی خود دارای پالایش است تعدیل شد و به فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی تبدیل شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت هم در تصویب این مصوبه نقش داشت زیرا اکنون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در تمامی قسمت‌ها وجود دارد و تنها برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نشده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی گفت:  این ماده در خصوص تادیه بدهی های سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد بنده بود تا در لایحه برنامه ششم گنجانده شود.

وی ادامه داد: زمانی که سازمان تامین اجتماعی 120 هزار میلیارد بدهی دارد نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد لذا باید منابعی برای آن در نظر گرفته شود.

رئیس مجلس تاکید کرد: بنده به صورت صد درصد با تادیه بدهی تامین اجتماعی طی پنج سال موافق هستم اما این امر باید از مسیری برود  که عملی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار