کرمانشاه؛

آخرین اخبار پرونده مرد میلیاردی در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: هیچ کدام از فعالیت های اقتصادی مدیر مکتب گلیم و گبه سود ده نبود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدحسین صادقی گفت: هزینه تمام شده برای تولید هر کدام از فرشهای این مکتب بیش از دو میلیون و 200 هزار تومان بوده، در حالیکه فرش تولید شده در بازار بیش از 700 هزار تومان نمی ارزد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: در تاریخ یازدهم اردیبهشت سال 94، این شرکت با دریافت مجوز اولیه ای از سازمان صنعت، معدن و تجارت تحت عنوان کارگاه فرش بافی غیرمتمرکز شروع به فعالیت رسمی می کند، اما مدیر این شرکت کار خود را به تدریج از محور اصلی منحرف کرده و به سمت جذب وجوه مردم کشانده است.

وی گفت: در تاریخ 26 فروردین 1395 در شعبه 106 دادگاه کیفری استان برای این متهم حکم صادر شده و برای او قرار تعقیب مراقبتی صادر می شود و در همان زمان صدور حکم، به او ابلاغ می گردد که دیگر حق دریافت وجه مردمی را ندارید و باید به بازپرداخت حقوق و حقوق مردم بپردازید، اما متاسفانه او با وجود ابلاغ این رای دادگاه بازهم اقدام به جذب وجوه مردمی (حتی با شدت تبلیغات بیشتری) می پردازد و از اردیبهشت 95 تا مهر 95 که دستگیر شد، مجموعا 138 میلیارد تومان دیگر از مردم جذب سرمایه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهایتا دادگاه تجدیدنظر، این اقدام متهم را از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی کشور تشخیص داد و دستور به بازداشت او داد.

صادقی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 هزار نفر از این فرد شاکی شده اند، خاطرنشان کرد: حتی اگر همه این افراد رضایت دهند، دستگاه قضایی بازهم متهم را رها نخواهد کرد، چراکه او در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع این پرونده همچنان در مرحله کارشناسی است، گفت: یک تیم کارشناسی بسیار مجرب شبانه روزی روی این پرونده کار می کنند، اما گستردگی کار و آشفتگی آن آنقدر زیاد است که باعث شده کار به کندی پیش رود.

صادقی با بیان اینکه مستنداتی داریم که نشان می دهد متهم قبل از دستگیر ویزای یک کشور و اقامت در کشوری دیگر را با اسناد جعلی به دست آورده بوده، خاطرنشان کرد: امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم این پرونده را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.