شهردار کاشان، از افتتاح خانه رياضيات در خيابان غياث الدين جمشيد کاشاني خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،سيد محمد ناظم رضوي گفت: با همکاري دانشگاه کاشان و با هدف استعداديابي جوانان کاشاني خانه رياضيات در خيابان غياث الدين جمشيد کاشاني افتتاح مي شود.

وي، نقش خيرين مدرسه ساز را مورد تاکید دانست و افزود: خيرين نقش مهمي در احداث مدرسه داشته اند و شهرداري نيز همکاري هاي لازم را براي صدور مجوزهاي لازم براي زمين انجام مي دهد.

شهردار کاشان تاکيد کرد: يکي از افتخارات کاشان در مجموعه مديريت شهري وجود افراد و شخصيت هايي است که در عرصه ملي و بين المللي به فعاليت مشغول هستند و روزگاري در همين کلاس هاي درس و فضاهاي آموزشي به تحصيل مشغول بودند. 

ناظم رضوي با يادآوري اينکه خاطرات دوران مدرسه در ذهن همه ما جاگرفته و محو نشدني است، تصريح کرد: اين خاطرات زمينه و شروع کارهاي بزرگتر در دوره هاي بعدي زندگي است.

شهردار کاشان در ادامه گفت: با هدف افزايش مشارکت پذيري شهروندان و توانمند سازي آنان در امور اجتماعي، فرهنگي و علمي فرهنگسراي ارديبهشت در خیابان کارگر کاشان نیز احداث مي شود.

محمد ناظم رضوي اظهار کرد: با همکاري ستاد بازآفريني شهر به زودي اتفاقات خوبي در حوزه فرهنگ و امور اجتماعي مي افتد.

وي با بيان اينکه فرهنگسراي ارديبهشت در خيابان کارگر به زودي احداث مي شود، تصريح کرد: فرهنگسراي ارديبهشت با هدف افزايش مشارکت پذيري شهروندان و توانمند سازي آنان در امور اجتماعي، فرهنگي و علمي در انتهای خیابان کارگر کاشان و در محل فعلی سازمان خدمات موتوري به زودي احداث مي شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.