کتاب مصباح الکفایة در قالب شرحی جامع بر کفایة‌الاصول تالیف شیخ علی مهدوی‌دامغانی به چاپ رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛کتاب مصباح‌الکفایة در قالب شرحی جامع بر کفایة‌الاصول اثری از شیخ علی مهدوی‌دامغانی، استاد سطوح عالی و خارج حوزه است که پس از چندین دوره تدریس کفایه تألیف شده است.

بیانی گویا و رسا از ویژگی‌های ارزشمند این اثر است، همچنین نکات علمی برای مخاطبان در این اثر تبیین شده است. تبدیل مطالب دشوار و پیچیدگی‌ها به مطالب آسان و ساده از دیگر ویژگی‌های این اثر است. نکات ارزشمندی نیز در بین بحث‌ها گنجانده شده به طوری که سبب شفاف‌سازی و برطرف کردن ابهام‌های دروس می‌شود.

در بخشی از مقدمه این اثر می‌خوانیم: یادداشت‌ها و دست‌نوشته‌ها وسیله‌ای شد تا شاگردان استاد مقصود مطالب کلاس‌های درس را بهتر درک کنند و مطالب بدون ابهام ارائه شود، به این وسیله دانشجویان و حوزویان از آن استفاده کنند.

شروح و حواشی زیادی برای کتاب کفایة‌الاصول وجود دارد که حاصل تلاش علما و مدرسین است اما با توجه به پیچیدگی کلام مرحوم آخوند زمینه و ظرفیت بررسی و تحقیق در این زمینه وجود دارد.

کتاب مصباح‌الکفایة در قالب شرحی جامع بر کفایة‌الاصول به عنوان اثری از حاج شیخ علی مهدوی دامغانی به تازگی منتشر شده است، علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از انتشارات دارالتفسیر واقع در میدان روح الله تهیه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37744212ـ025 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار