ایت الله دری در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به اهمیت آزادی حلب با کمک نیروهای مقاومت گفت: آزادی حلب مثل آزادی خرمشهر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ایت الله دری خطیب جمعه اراک گفت : بیش از 9هزار تروریسم با حمایت امریکا اسراییل ال سعود و ترکیه با راه اندزی اتاق جنگ در این منطقه جنایت کردند و با اقدام نیروهای مقاوت و شهدای مدافع حرم حلب آزاد شد و دشمنان اسلام شکست خوردند. 

 امام جمعه اراک افزود : آزادی حلب یک مژده بسیار با ارزش بود و با گرامیداشت یاد شهدای مدافعان حرم ،شهدای مقاومت ،زینبیون ، فاطمیون و شهدای حرم استان مرکزی  افزود اگر مجاهدت شهدا و نیروهای مقاومت نبود سوریه سقوط می کرد و ریشه داعش تا سالها در این منطقه خشکانده نمی شد  .

ایت الله دری با اشاره به راه اندازی اتاق جنگ پیچیده صهیونیستی قطری امریکایی انگلیسی اردنی و ترکیه ای در حلب سوریه ادامه داد هوشیاری رهبری انقلاب و نیروهای مقاومت این اتاق جنگ و توطءه را در هم شکست و این غده سرطانی ریشه کن شد .

وی با اشاره به کمک 4ساله وهابیان و عربستان به داعش افزود نیروهای مقاومت متشکل از نیروهای شیعه و سنی منطقه این دسیسه ها را خنثی کرد و منطقه از وجود داعش پاکسازی شد .

  امام جمعه اراک با بیان احادیثی از پیامبر ص که مومن کسی است که مردم  از دست و زبان او در امان باشند این سوال را مطرح کرد که ایا داعش و وهابییون ال سعود پیرو پیامبر اکرم ص هستند . ایت الله دری ادامه داد اسلام هر گونه ترور را محکم کرده چگونه این جنایتکاران دم از اسلام و پیامبر ص می زنند .

انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.