342میلیارد تومان تسهيلات بسته رونق توليد تاکنون در مازندران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربيع فلاح استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانك های استان گفت: 342 ميليارد تومان تسهيلات بسته رونق توليد تا کنون به 818 واحدهای توليدی دارای اولويت پرداخت شده است.

وی با بيان اينكه همگرايی، هم افزايی و اتفاق نظر حاكم بر فضای كار و تلاش در استان مطلوب است، افزود : بانك های خصوصی در مسير توسعه توليد و اشتغال مشاركت بيشتری داشته باشند.

استاندار مازندران گفت : در پرداخت تسهيلات بسته رونق توليد ، توازن در بخش های مختلف و مناطق استان و اولويت ها كاملا رعايت شود.

حسن خيريانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نيز گفت : كميته ای برای پيگيری موانع و مشكلات احتمالی پيش روی بانك های عامل در اين راه و تصميم سازی و انجام اقدامات لازم برای رفع اين موانع تشكيل خواهد شد.

علي اسماعيلی، نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اينكه بايد اين روند رو به جلو و رتبه نخست استان در توزيع بسته رونق توليد در كشور همچنان تداوم يابد، افزود: نمايندگان استان در مسير توسعه مازندران در كنار مديران قرار دارند و تنها با هم افزايی می توان موجبات رشد و اعتلای استان را فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.