فرماندار سرخس خواستار توجه مسئولان به بنگاه های اقتصادی کوچک در روستاها و شهر شد.

بانکها موانع تسهیلات اشتغال در سرخس را برطرف سازندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی گفت: باید برنامه ای توسط کارگروه اشتغال شهرستان سرخس تدوین شود تا مشکلات حوزه اشتغالزایی و سرمایه گذاری شناسایی و برای رفع آن راهکارهای اجرایی انجام شود.
سنجرانی با تشریح برنامه ها و سیاست های اجرایی در سرخس افزود: دولت در شهرستان اقدامات زیربنایی و موثری را انجام داده است و در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از این اقدامات مهم خواهیم بود.
فرماندار سرخس با اشاره به مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف بیکاری را مهمترین معضل جامعه برشمرد و تصریح کرد: دستگاه های عضو در کارگروه اشتغال مشاوره مراجعه کننده به آنها را با جدیت پیگیری نمایند و آنها را به سوی کار آفرینی و استفاده از امکانات فنی و حرفه ای سوق دهند.  
نماینده عالی دولت در سرخس با تاکید بر رفع موانع تسهیلات اشتغال توسط بانکها گفت: توجه به بنگاه های اقتصادی کوچک در روستاها و شهر مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
سنجرانی با قدردانی از اقدام در خور تحسین مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژادسرخس در خصوص اقدامات اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شرکت خواستار شتاب اجرای اقتصاد مقاومتی در دیگر دستگاه های دولتی شد.
انتهای پیام// م ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.