قزوین؛

هم اندیشی معاون استاندار با اصحاب رسانه

معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت : هیچ دستگاهی حق ندارد بدون هماهنگی با شورای اطلاع رسانی استان از رسانه و یا خبرنگار شکایت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ شاهرخی افزود: شورای اطلاع رسانی استان این ظرفیت را دارد که سعه صدر خود را برای پذیرش هر گونه نقدی بالا ببرد و وظیفه داریم شرایط را برای انتقادات سازنده از سوی رسانه ها و گروههای دیگر هموار و تسهیل کنیم.

وی از همه دستگاههای اجرایی بویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در مسیر حمایت از خبرنگاران تلاش کنند .

معاون استاندار اضافه کرد: از این پس با دعوت از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورای اطلاع رسانی تلاش می کنیم از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

شاهرخی گفت : رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و می توانند در اطلاع رسانی و گره گشایی از مشکلات جامعه و حرکت در مسیر توسعه بخوبی نقش آفرینی کنند.

شاهرخی افزود: رسانه ها باید جریان ساز باشند نه آنکه دنبال جریانات سیاسی بیفتند و جایگاه خود را تنزل دهند .

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار درباره کمک به خانه مطبوعات نیز گفت: خانه مطبوعات ظرفیت بسیار خوبی است که باید تقویت شود و در مسیر معیشت و حل مشکلات خبرنگاران مورد استفاده قرار گیرد.

معاون استاندار با اشاره به انتخابات سال آینده گفت : دیدگاه و گرایش مردم با این انتخابات و روی کار آمدن رئیس جمهور اعلام می شود لذا دولت وظیفه دارد در مسیر پیاده شدن رای مردم و رویکردی که دارند حرکت کند و انتخاب مدیران هم بر همین اساس است.

شاهرخی یادآورشد: کسی که به برنامه های دولت باور ندارد نمی تواند در مسند مهمی قرار گیرد زیرا سیاست های دولت مبتنی بر سیاست های نظام است .

شاهرخی گفت: شاید در زمان انتخابات برخی را رقیب سیاسی خود بدانیم اما بعد از آنها همه را رفیق میدانیم و معتقدیم باید شرایط برای اظهار نظر، مسئولیت پذیری و فعالیت برای همگان فراهم کرد اما اعتدال بدین معنا نیست که اختیارات قانونی خود را به رقبای سیاسی واگذار کنیم.

وی بیان کرد: همه رقبای سیاسی را که رفیق می دانیم به هم فکری و کار و تلاش و تبادل نظر دعوت می کنیم تا با دولت همراهی کنند اما اگر کسانی بخواهند برنامه های دولت را مصادره کنند اجازه نمی دهیم این کار صورت گیرد.

شاهرخی گریزی هم به موضوع برجام زد و گفت : در برجام موفقیت های زیادی حاصل شد اما معلوم نیست چرا برخی اصرار دارند تا دستاوردهای بدست آمده را که مربوط به اصل نظام است زیر سوال ببرند در حالی که باید همه در کنار انتقاد و نگاه کارشناسی با رعایت ادب و احترام و توجه به موازین اخلاقی مسائل را مطرح کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: باید قدرت تحمل یکدیگر را داشته باشیم و اگر می خواهیم در مخالفت با برجام صحبت کنیم در فضای باز سیاسی ایجاد شده با یکدیگر گفتگو کنیم .

وی اضافه کرد: به جای آنکه به طرفی که بد عهدی کرده بتازیم چرا به دولت حمله می کنیم در حالی که در این موضوع حقانیت جمهوری اسلامی به جهان ثابت شد و فروش نفت از یک میلیون بشکه به دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسید .

شاهرخی گفت : یک پرچم و یک علمدار و یک دولت در کشور داریم اما معلوم نیست چرا عده ای اصرار دارند تا جلوتراز رهبری حرکت کنند و دستاوردهای دولت را نادیده بگیرند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: دولت در زمینه معیشت مردم با کنترل و کاهش تورم گام برداشته اما به کسانی که می گویند قیمتها فرقی نکرده پس دلیلی بر بهبود اقتصادی نیست می گوییم باید شرایط دولت را در زمان پذیرش مسئولیت بررسی کرد و کارشناسان بگویند آیا رشد ۵.۶ درصدی بهبود فضای کسب و کار تلقی می شود یا خیر.

وی گفت : امروز که همه هزینه های دولت برای پرداخت یارانه مصرف میشود و هزاران میلیارد تومان پروژه نیمه تمام روی زمین مانده و محدودیت منابع مالی داریم کنترل و کاهش تورم یک کاربزرگ است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.