250خبرنگار و عکاس برنامه های سفر رئیس جمهور به قزوین را پوشش می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سفر رییس جمهور به استان گفت : اطلاع رسانی از برنامه های سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان قزوین از جمله اقدامات محوری و اساسی در این سفر است که مقدمات و ملزومات آن به طور کامل فراهم شده .

نصرت اله علیرضایی افزود : در برنامه های سفر، اتاق جداگانه ای با تمامی زیرساخت ها و تجهیزات لازم به منظور ارسال اخبار و تصاویر پیش بینی شده است که خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران می توانند برای  سرعت در انعکاس اطلاعات و تصاویر از این امکانات استقاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی  استانداری  تصریح کرد: به منظور تشریح  برنامه های خبری سفر بویژه جلسه نشست خبری رئیس جمهور ،جلسه ای  با ریاست  قیومی رئیس مرکز اطلاع رسانی،ارتباطات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری  و نمایندگان اصحاب رسانه و خبرفردا  برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سفر ادامه داد: در این جلسه به منظور رعایت عدالت و پیشگیری از هرگونه پیش داوری و شائبه درباره  خبرنگارانی که در نشست خبری رئیس جمهور اقدام به طرح سوال می کنند درحضور نمایندگان رسانه ها قرعه کشی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار