آب شرب ابرکوه با کمک 30 میلیارد ریالی دفتر مقام معظم رهبری تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اکبر باقری پور معاون توسعه و آبرسانی شرکت سهامی آب منطقه ای استان یزد گفت: این میزان کمک مقام معظم رهبری برای ساخت و تکمیل این پروژه با رشد 85درصدی نیز جذب شده است.

 باقری پورافزود: این پروژه آبرسانی تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ودرمجموع برای ساخت آن 46 میلیارد ریال هزینه می شودکه 16میلیارد ریال آن از بودجه دولتی تامین شده است.

سید محسن پورسید مدیرامورآب وفاضلاب ابرکوه شهرابرکوه گفت : بهره برداری از این مخزن ، آب شرب شهروندان ابرکوهی را در مواقع بحرانی تا 40 ساعت تامین می کند.

 پورسید با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی آب شرب شهروندان سه مخزن پنجهزارمترمکعبی آب داریم افزود : آب شرب13 هزار مشترک از طریق 14حلقه چاه ، 101کیلومتر خط انتقال و165کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.

وی ادامه داد: در9ماهه امسال بیش از یک میلیون و600هزارمتر مکعب آب شرب بهداشتی در این شهر استحصال و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

 مجموع اعتبارهای سفر سال 1386 مقام معظم رهبری که در قالب 720 طرح تعریف شده تاکنون سه هزار و 30میلیارد ریال بوده که اثرهای ارزشمندی در دارالعباده داشته است.

این طرح در ایام خجسته دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار