اهمیت اجرای طرح استعدایابی ورزشی در توسعه ورزش این استان گفت: استعدایابی لازمه ورزش حرفه ای و قهرمانی است.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در آیین نخستین جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه افزود: قهرمانانی از این خطه که در عرصه های آسیایی و جهانی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درمی آورند، موجب مباهات مردم این استان هستند.

علیرضا رادفردر این جشنواره که مشعل آن توسط محسن شادی، قهرمان رویینگ جهان و آسیا حمل و با همراهی سیامند رحمان، قویترین وزنه بردار پارالمپیک و جهان روشن شد، گفت: ورزش سلامت روحی و جسمی جوانان را به دنبال دارد و آنان را از آسیب های اجتماعی دور می کند.

این جشنواره با حضور پرشور خانواد های بیش از چهار هزار ورزشکار در هفت رشته ورزشی از امروز /چهارشنبه/ آغاز شد و به مدت سه روز ادامه می یابد.

والدین به همراه کودکان خود طی سه روز برگزاری این جشنواره با دیدن حرکت های ورزشی هیات های شرکت کننده به ثبت نام فرزندانشان در طرح استعدادیابی و کسب آموزش های لازم اقدام می کنند.

ورزشکارانی از رشته های والیبال، کشتی، قایقرانی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو و دو و میدانی در مراسم افتتاحیه این جشنواره به رژه پرداختند.

آذربایجان غربی دارای 51 هیات ورزشی استانی و 632 هیات ورزشی شهرستانی است و بیش از یکصد هزار ورزشکار بیمه شده را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زیباپورنوروزی
۱۶:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام خدا قوت سوالی داشتیم درباره استعدادیابی در رشته های ورزشی...