دو نمازخانه بین راهی در خراسان شمالی با مشارکت آستان قدس رضوی احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی در نشست خبری اجلاس استانی نماز از احداث دو نمازخانه بین راهی با مشارکت آستان قدس رضوی خبر داد.

محمود دلپسندهمچنین با اشاره به نقش موثر نماز در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: دومین اجلاسیه نماز خراسان شمالی فردا اول دی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار می شود

وی گفت: ترویج فرهنگ نماز با مشارکت مردم و حضور به موقع و موثر دولت در حوزه های مرتبط با این موضوع، امکان پذیر است و ایجاد فضای رقابتی سالم برای گسترش این فرهنگ ارزشمند، الزامی است.

وی افزود: تجلیل از فعالان حوزه نماز، احصاء مشکلات و نیازمندی ها در حوزه نماز و اطلاع رسانی و آگاه بخشی به اقشار جامعه در خصوص اهمیت برپایی نماز از اهداف برگزاری این اجلاسیه است. معاون استاندار گفت: از پنج دستگاه اجرایی، پنج دبیر ستاد اقامه نماز و همچنین 16 فرد حقیقی که در حوزه نماز فعالیت چشمگیر و اقدام موثر کرده اند، قدردانی می شود.

دلپسند افزود: تجلیل از شهید فعال مدافع حرم در حوزه نماز هم یکی از کار ویژه های این اجلاسیه است. وی به موقعیت جغرافیایی استان اشاره کرد و افزود: استان خراسان شمالی هر سال پذیرای جمع کثیری از زائران امام رضا(ع) است. بنابراین ایجاد مکان مناسب برای استراحت و اقامه نماز آنان همچون احداث مساجد و نمازخانه های بین راهی و مرمت آنها الزامی است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.