فرماندار سرخس گفت: برادران اهل سنت همانند سایر اقشار و مذاهب کشور با وحدت و همدلی پای آرمانهای نظام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی در جمع بانوان نخبه و فرهیخته اهل سنت با مسئولان اجرایی و اداری سرخس افزود: موفقیت ها و افتخار آفرینی های کشور با وحدت و اتحاد آحاد مردم امروز بدست آمده است.

وی با اشاره به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص وحدت بین اقشار مختلف مردم افزود: همه ما وظیفه داریم برابر با رهنمودها و فرامین راهگشای مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

فرماندار سرخس گفت: اقشار مختلف مردم با حضور در مراسمات ملی و مذهبی و مخصوصا شرکت در راهپیمایی ها نشان داده اند پای آرمان ها و دستاوردهای این نظام ایستاده اند و در این راه از هیچ قدرتی بیم ندارند.

سنجرانی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط ویژه ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است و با پشتوانه مردم و تدابیر دولت در بحث سیاست خارجی ، ایران جایگاه بالایی در دنیا کسب کرده است.

وی گفت: امروز مبنای کشور بر شایسته سالاری و تخصص گرایی می باشد و شاهد هستیم در دولت تدبیر و امید جایگاه های مختلفی از ظرفیت ها و نخبگان اهل سنت بکار گرفته می شود.

فرماندار سرخس با تاکید بر اینکه امروز در کشور بین مسئولان و مردم نگاه عدالت محور حاکم است خاطرنشان کرد: می بایست برای موفقیت ازتمام ظرفیت ها برای اداره امور استفاده کنیم و از این رو از مسئولانی که با نگاه عدالت محوری حرکت می کنند تشکر می کنیم.

انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.