در چهارمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان 4 هزارو 750 فقره بن کارت خرید توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان در چهارمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان 4 هزارو 750 فقره بن کارت خرید توزیع شد.

خدمات متمایز بانک شهر در عرصه الکترونیک تجهیز چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان به باجه تمام الکترونیک بانک شهر به منظور صدور بن کارت های خرید کتاب در این نمایشگاه است.

نصب دستگاه های پیشرفته کارتخوان، وب کیوسک (صدور کارت هدیه)، خودبانک ( VTM ) و خودپرداز در قالب نصب پیشخوان شهرنت از دیگر خدمات بانک شهر در این نمایشگاه است.

ساکنان شهرستان جیرفت می توانند از طریق دستگاه خودبانک و بصورت آنلاین برای افتتاح سپرده اقدام کنند و از نزدیک شاهد خدمات الکترونیک بانک شهر باشند. پس از خدمات دهی موفق در نمایشگاه کتاب استانی کرمان، بجنورد، نیشابور توسط سرپرستی در منطقه یک بانک شهر، نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان، چهارمین نمایشگاه کتاب استانی است که سرپرستی این بانک در آن از ١١ تا ١٦ دی  ارائه خدمات می کند.

چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از 11 تا 16 دی  در محل حسینیهشهدای جیرفت متفاوت از سال‎ های گذشته و با رویکردی جدید برگزار می ‎شود.

سه میلیارد ریال یارانه به نمایشگاه کتاب جنوب کرمان امسال اختصاص یافته و این رقم در صورت استقبال از سوی مردم تا پنج میلیارد ریال قابل افزایش است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار